Last Australian Blog?! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Zitah Groot - WaarBenJij.nu Last Australian Blog?! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Zitah Groot - WaarBenJij.nu

Last Australian Blog?!

Door: Zitah

Blijf op de hoogte en volg Zitah

06 November 2013 | Australië, Sydney

Weer een tijdje niks van me laten horen. Erg druk met de laatste dingen regelen en doen. Ben nu officieel klaar met lessen volgen aan de Uni. De laatste weken gingen erg snel. Nu heb ik nog drie tentamens in het vooruitzicht die ik moet gaan maken. Daar ga ik het de aankomende weken erg druk mee hebben omdat het flinke tentamens zijn. Zoals bijvoorbeeld voor ontwikkelingspsychologie: 40 meerkeuzevragen, 2 short answer questions (antwoorden formuleren van elk een pagina lang) en dan nog een aparte essay schrijven van 4 kantjes. En dat in een tijdsbestek van 2 uur. Wordt denk ik een vermoeiende aangelegenheid.

Ben de afgelopen dagen ook druk in de weer geweest om de trip naar Nieuw Zeeland rond te krijgen. Heb natuurlijk al een voorgeboekte Lord of the Rings tour, maar ik moest zelf ook nog een aantal dagen vullen. Dat heb ik nu gedaan. Bij de foto’s is een plaatje te zien van de dingen die ik allemaal ga doen. Mocht je het niet kunnen zien, plaatje even opslaan en dan openen en lekker inzoomen. Ik begin op het noorder eiland in Auckland, en zak dan af naar het zuider eiland. Vanaf queenstown is het mijn eigen reis, de rest is de Lord of the Rings tour. Aan de plaatjes te zien wordt het een ontzettend mooie reis en kan niet wachten tot ik in het vliegtuig stap richting Nieuw Zeeland en mijn vakantie mag gaan vieren.

De afgelopen weken heb ik niks anders gedaan dan leren, dus ook niet veel interessants te vertellen. Ga in de laatste weken nog wel wat dingetjes in Sydney doen (naar het Opera House en de pilaar van de brug beklimmen en nog naar de overkant van de brug lopen). Maar dan is het toch echt zo ver. Richting Nieuw Zeeland en dan al weer richting huis. De tijd is erg snel gegaan. Aan de ene kant niet zo leuk, maar aan de andere kant ook wel weer zin om naar huis te gaan.

Tot snel!

_________________________________________________________________

Again a time of radio silence, since I am very busy with doing the last things. Officially done with following classes at the Uni. The last weeks went very fast. Now I have 3 exams left. This will fill my last weeks with a lot of studying, since the exams are pretty big. For example developmental psychology: 40 multiple choice questions, 2 short answer questions (answers which are supposed to be one page long) and an essay which have to be around 4 pages. And that in 2 hours of time. Will be a very exhausting thing to do.

Past few weeks I were also busy with planning my trip in New Zealand. Got already one Lord of the Rings tour, but I also had to fill up a few days of myself. I did this in the last week. At the pictures I got a picture of my trip. If you can’t see it, just save the picture and then open it so you can zoom in on it . I will start at the northern island and will go down to the southern island. From Queenstown it is my own trip, the rest is Lord of the Rings. When I look at the pictures of the places where I will be going it will be a beautiful trip. I can’t wait to get into the plane to New Zealand and finally celebrate my vacation.

Didn’t do a lot the last weeks, apart from studying, so nothing interesting to tell either. Last few weeks I will be doing some more things in Sydney (go to the Opera House and climb a part of the bridge and walk over the bridge to the other side). But after that I am done here in Australia. Heading for New Zealand and then heading home again. The time went fast. At one side not really nice, but at the other side I am also looking forward to go home again.

Till soon!

  • 07 November 2013 - 09:40

    Anita:

    Hoi zitah,

    Is het dan al bijna weer zover?????

    Nou ja, je moet nog even doorbijten en dan een welverdiende vakantie!!! Lijkt me ontzettend mooi worden.

    Ik wens je veel sterkte en veel plezier.

    Alvast een goede terugreis en dan gaan we elkaar weer zien in Nederland!

    Liefs Anita.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Zitah

Actief sinds 23 Juni 2013
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 14984

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 02 Januari 2015

Berkeley Internship

10 Juli 2013 - 16 December 2013

Australië

Landen bezocht: