Eén dag te gaan / One day left - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Zitah Groot - WaarBenJij.nu Eén dag te gaan / One day left - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Zitah Groot - WaarBenJij.nu

Eén dag te gaan / One day left

Blijf op de hoogte en volg Zitah

09 Juli 2013 | Nederland, Almere Stad

Morgen vertrek ik voor bijna zes maanden naar Australië om daar te gaan studeren aan de Universiteit van Sydney. Omdat mensen aan hadden gegeven mij graag te willen volgen, heb ik deze blog gemaakt zodat zij daar de kans toe hebben.

Vandaag mijn tassen ingepakt voor morgen. Nervositeit bekruipt me. Een half jaar niet meer thuis en opeens alles zelf moeten doen. Om 12.30 vertrekt mijn vliegtuig vanaf Schiphol naar Parijs de Gaulle, waar ik tot 23.30 moet wachten voor mijn vlucht naar China. Vanuit China zal ik doorvliegen naar Australië waar ik, als het goed is, 12 juli om 8.30 aankom (lokale tijd). Van tig mensen al gehoord om mijn schoenen en bed t checken op spinnen en toch vooral niet te gaan zwemmen met witte haaien. Ondanks alle waarschuwingen kan ik niet wachten om in Australië aan te komen en daar mijn studie te beginnen.

x Zitah.

__________________________________________________________

Tomorrow I leave for almost six months to Australia to study at the University of Sydney. Because people said they would like to follow me, I made this blog so they have the opportunity to do so.

Today I packed my bags for tomorrow. Nervosity is getting to me. Six months not at home and suddenly I have to do everything on my own. At 12.30 my plane takes of from Schiphol to Paris de Gaulle, where I have to wait until 23.30 for my flight to China. From China I will directly fly to Australia (Sydney), where I will land at 8.30 on 12th of july (if everything goes right). Allready heard from many people to check my shoes and bed for spiders and to not swim with those nice white sharks. Although I had all those warnings, I still can't wait to go to Australia and to start my study at the university.

x Zitah.

  • 09 Juli 2013 - 20:03

    Muriel Van Den Berg:

    hai zitah wens je een hele fijne stage tevens vakantie toe.
    hoop dat je heel veel opsteekt van dit land.



    heb mama een mailtje gestuurd , die eingenlijk voor jou is bestemd.
    vraag mama maar wat er is staat.

    vond t jammer dat ik afgelopen zondag niet kon langs komen.

    hoop je over een half jaar weer te zien , dan zal ik je verassen met een lekker surinaams gerecht.

    dikke kus , en ik blijf je volgen xxxxxx let op je zelf en voorzichtig.

  • 09 Juli 2013 - 20:12

    Anita:

    Spannend!! Laat het ook maar een beetje over je heen komen hoor! Al die tips en adviezen. Jij hebt er misschien helemaal geen last van.

    Goede reis!!!!!!! Ik volg je ......

    Liefs Anita.

  • 10 Juli 2013 - 07:36

    Miriam:

    Toch een fijne vlucht, zit wel lang tijd tussen hoor.....maar ach, dan kan je alle winkeltjes op je gemakkie bekijken he? Elk nadeel heeft zijn voordeel. En een kilo drop die voor Australie op moet helpt ook, hahahaha. Mop, maak je niet druk en geniet vooral, de 6 maanden zijn in een kippescheet voorbij! Ik volg je hier.
    Dikke knuffel van mij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

Zitah

Actief sinds 23 Juni 2013
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 14978

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 02 Januari 2015

Berkeley Internship

10 Juli 2013 - 16 December 2013

Australië

Landen bezocht: